Tuesday, November 2, 2010

Bz nyer bila di rumah...



Sudah lama bersawang lama sesawang ini....biarkablah sawang2 itu berleluasa...saya sangat bz bila di rumah...wahhh...kenapakah...

Almaklum tak lama lagi cuti sekolah...so byk majlis yg akan berlangsung...ok2...apa kena mengena plak dgn aku....well aku tk pernah citer kot kat sini yg aku ada bisnes...chewah...bajet bussineswoman la kan....actually aku ada la buat ala2 part time bisnes mug printing...saja suka suki...sonot2 memula...laki aku pun support...dari segi moral ok...dari segi kewangan ada la gak memula tu nk kuar modal...

Bebaru ni aku terpk mcm dah malas...well aku mengaku aku ni hangat2 tahi ayam sket...tp tetiba lepas aku menyimpan hasrat nak malas2...kebabommm...byk plak order masuk...bertubi2...sampai tak sempat2 aku nk layan...(tipu sungguh...)...ahahahaha...ada la beberapa...majlis kawennyer...majlis cukur jambulnyer...majlis hari jadinyer...semua jns majlis ada....ada yg aku reject la...yer la last menet sangat...aku pun mana menang tgn...buat sensorang...tetiba nk order 100 biji nak lagi seminggu...owh...pengsan jap...

So sorry la ye pelanggan2 ku...aku buat part time ajer...aku kan koje...ada yg dah tanya aku berbulan dah...tetiba lagi seminggu majlis baru nk confirm..macam2 pangai eh....ada plak yg sgt senang...ckp nk order terus tak sabar nak bayar...i likeee...huhuhu

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails