Monday, April 4, 2011

Akulah bos tak bertauliah itu...

Errrmmm...aku nk citer yg aku kena jadi bos terjun utk 2 minggu...OMG...ya Allahhh...ngerissss...bos atas aku nk mengerjakan umrah...welll skang ni musim org p umrah....kt jab. aku jer 4 org p...org2 lain...ramai gak bergilir p umrah....seronok dgr org dpt jadi tetamu Allah ni....aku nia tu mmg dah simpan...ermmm nak kata kemampuan dari segi kewangan tu InsyaAllah dah bleh p...tapi memikirkan keadaan keliling...dgn anak2 kecik lagi...bf lagi...sian plak nk tinggal...kang ada yg beribadah tak kyusu'...InsyaAllah moga2 satu hari nnt Allah akan bagi jalan pada kami utk p...

Berbalik pada aku yg menjadi bos terjun nih....bukan la bos besar pun takat bos Unit...tapi tugasnya amatlah besar...bos aku ni pompuan...tapi aku mmg respek dia...byk menda dia handle...adoi la...ni baru hari pertama dia tak de...huru hara idop aku...huhuhuhu..byk keputusan di tangan aku...byk kontrak...vendor...sistem...tender...hal dalaman...yg nak kena manage...nama jer manage tapi tak termanage la weh...owhhh kenapa la aku di level ini skang...ahahaha tetiba....padahal dulu berangan nak jadi bos...ermmmm bukan pe...aku kan baru kat situ...byk benda yg aku blom betul2 catch up budaya and cara nak handle...lain tempat lain style...nak2 dulu aku vendor skang aku user...so kan lain bidang tuh....

Aku risau sbb post aku ni kira penting gak la kat dalam IT nih...vendor mmg akan kejar aku la....ahahahaha...dulu aku kejar user...skang aku lak kena kejar....poning weh....tp kekadang best gak....eheheheh...sapa pernah wat keje vendor tau la naper best jd user...

Harap2 aku dpt melalui 2 minggu ini dgn mudahhh...aminnn...

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails