Monday, March 21, 2011

Rainbow System...Banyaknya habuk dan ulat-ulat dalam tilam...




Ok ni aku nak share sesuatu yang amat bagus bagi pembersihan dalam rumah secara total...kira org yg tak tahan habuk or ada t ahli keluarga yg ada alahan, asma or enzema sgt sesuai la guna system rainbow ni...

Nampak tak gambar kat atas tu...ha...itu ler dia habuk2 dan mites yg dpt disedut...tu baru sedut tilam bujang 1...sofa kat ruang tamu, lantai dan tikar...air yg jenih bleh jadi cam berlumpur...geli aku nengok nyer...selama ni duk bergelumang dgn menda alah tu....belum sedut tilam2, bantal2 kat bilik atas lagi...dah sedut dah tapi tk ambik gambar...lebih kurang gitu la juga...lagi teruk rasanya...

Sesapa yg berminat aku bleh rekemen ke dealer aku tu...Azhar namanya...bagus la cara dia ni buat demo...tapi aku beli pun bukan aku terpengaruh...tp mmg aku ni tk tahan habuk...bersin2 and merah2 mata aku...Azhar ni akan buat demo and siap cuci kan barang dalam rumah masa demo...dia takkan paksa org beli..sbb bagi dia...benda bagus...tak paksa pun org akan beli...org akan cari dia sendiri...

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails