Monday, November 14, 2011

Hari Raya Korban 2011

Gambar ayah tak ada sbb ayah lepas makan terus tukar baju nk pi tolong korban kat Ampang Saujana....

Byk dah benda tak update...tp aku update dulu pasal raya korban...we all raya kat DC (Desa coalfield) Sg Buloh...umah mak aku...actually dah lama tk blk sana...every weeks ada jer program...owh sungguh bz eh...mak aku mesti rindu kat bebudak neh...huhuhu...ok la raya ni cuti 3 hari lama sket duk sana...Jumaat malam sampai isnin...

Pagi raya aku angkut semua p solat raya di Surau Desa Coalfield...fuh...8 ekor lembu 2 ekor kambing bakal dikorbankan...Afia kemain excited tgk lembu2 tu...ada satu conversation :

Ibu : Cow...lembu
Fahim : Cow lembu? Saya orang..
Ibu : erkkk

Rupanya si fahim ingat aku ckp kau lembu....so dia ckp la dia orang....kuikuikui

Tghari tu kitorg ada jemputan kenduri akikah jiran mak....family adik aku helmi datang pagi tu...derang dari JB hari sabtu then tido umah mertua dia kat Puncak Perdana...so hari raya haji tu derang lepak umah mak aku pagi ke petang...esoknyer dah nk balik JB...


No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails