Saturday, October 29, 2011

Bertuahkah aku???

Luck...tuah...nasib baik...semua tu kan ditetukan olehNya....lately org kata aku bertuah....ermmm maybe la ada sikit tuah menjelma lam idop aku....since when aku pun tk sure...sbb aku rasa balance jer....kejap bertuah kejap byk dugaan...pastu tuah balik...aku assume di sebalik dugaan yg datang...Allah turunkan ganjaran...well i choose that way...idop umpama roda...time Allah duga...bertimpa2 masalah...nk uji kita blh sabar tak...ingat Allah tak...then the results...Allah turunkan pula ganjaran...mcm kita dpt gaji la...keje bagai nak rak..kena marah ke...balik lewat ke...keje menimbun ke....ujung bulan dpt ganjaran...mcm org yg ambil exam gak....bagai nk rak study hempas pulas tk cukup tido...then dpt ganjaran result cemerlang....so gitu la....idak la ko telah dilahirkan bertuah dan idop ko mmg akan bertuah jer la manjang....betul tak teori aku...

Dulu....aku seorang yg susah nk dpt cabutan bertuah....pi la lucky draw mana pun tk pernah naik nama aku....tapi sejak aku keje kat S*c*0 ni...dah 3 kali la aku dpt lucky...terkini baucar Sauna FIR woth RM300....pastu semua org ckp aku ni mmg bertuah....okeh aku bertuah....ahaks....rezeki kot...tetiba nk murah rezeki...tp tk bermakna aku tidak diduga dgn mcm2 dugaan kan....kira balance la...dulu nganga jer tgk org dpt lucky draw....maybe skang turn aku plak nk merasa....lepas2 ni belum tentu cemana plak nasib...




No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails