Thursday, June 11, 2009

Fahim yang Prihatin....

Aku terpanggil nak citer pasal anak teruna aku yg begitu peka ini...mlm tadi aku nk masak paprik daging...daging ada...sayur lak atk de cam carrot ke caulliflower ke...so aku suh la yasmin call ayah dia suh beli jap sbl balik...kul 8 mlm ayah derang pun sampai...aku pun menonong la ke pintu sbb nk sambar sayur tu dulu sbb nyer dagingnyer dah ada lam periuk tgh tunggu empuk...lepas aku dah pegang plastik yg ada sayur tu...selain tu buah nenas and betik...aku pun jln le ke dapur dgn pantas nyer sbb aku tak mandi lagik...sampai kat pintu dapur aku nmpk anak teruna aku tuh tergopoh2 lari bawak besen...aihhh aku terpk wat pe lak besen tuh...mana de laki aku beli ikan pun...kalau beli ikan takut air ikan menitik atas lantai umah...so biasanyer laki aku akan jerit suh ambik besen....aku pun tanya su maid aku...sapa suh fahim ambik besen...si su ni dah tersengih2 dah dia kata tak tau...tak disuruh pun...tetiba lari ambil besen dalam kabinet....wakakakaka...aku pun nk gelak la...betapa prihatinnyer anak teruna aku nih...dah tak pasal2 dia paksa ayah dia ambik gak besen tuh w/pun sayur dgn buah tadi aku dh jinjing pun ke dapur...dah ayah dia lak jerit....nak wat pe besen nih...mana de beli ikan....aku pun jawab jer la...tah la bang agaknyer dia ingat abg nk suh ambik besen kot sbb dia nmpk byk beg plastik lam raga motor tuh....adehhhh...ayah nyer pun ambik la supaya si fahim tak kecik hati....ekekekeke....fahim...fahim...pantas dan tuntas tul...

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails