Wednesday, June 10, 2009

Weekend Yang Full (6/6,7/6)






Weekend aritu 6 n 7/6/2009 kitorg berjalan jer la...tak duk umah pun...sabtu kalau tak laki aku keje...tapi sbb hari jadi agong so cuti la dia...thus aku mmg cuti ari sabtu...so oleh kerana susah laki aku nk cuti ari sabtu...dia pun bawak la kitorg g jenjalan...ala bukan jalan mana pun...sabtu tu dia nk beli seluar keje dia...dah naik reput...mana tak nyer duk la belasah jer seluar yg ada tu dah bertahun...tinggal la yg agak baru...bar pun dah sethn gak la dia tak beli seluar baru...so ni kehabisan stok...baru la teringat nak beli...suh beli time sale tak de masa...so g la JJ Wangsa Maju...still ada lagi sale...tapi tak hebat cam sale fiesta JCard's members aritu....dah seluar yg dia minat tu lak tak de sale...huhuhuhu...beli gak...sbb bila lagi nk beli...keluar dari tghari...kira lunch kat luar la...su (maid aku) tak ikot...dia tak sker jalan2 kot...sker duk umah...tak per la kasi chance dia rehat...kalau ikut kena jaga anak aku lak...huhuhu....laki aku kata tak per la dia tak nak ikut...anak biar dia la yg pegang...dia yg ckp okehhh...aku ok ajer...tak larat aku nk dukung si fahim tuh...adehhh...dah la lasak...

lagi sket nk sampai JJ tuh fahim minum susu...guess what...pas dia minum tu dia muntah berlambak2....abih la segala baju suar and seat kete....kete baru ajer dicuci dan divacum pagi itu okay....frust menonggeng laki aku....apo nak buek...sabo ajer la....mujur aku ni bijak bawak baju spare...so fahim masuk JJ tu dalam keadaan ber'diapers' ajer....

Si Fahim ni mmg la lasak...time ayah nyer nk pilih seluar tu mmg fahim dilepaskan la...mak aihhh...dpt lepas tu cam tak pernah jumpa dunia luar...dia punya la lari kat department tuh tak hengat nyer....jenuh aku kejar dia dgn terboyot2 tuh...leh imagine tak...org yg tgk aku lari pun terkejut tgk...wakakakakak....aku kena lari gak weh kalau tak...tak jumpa lak anak aku tu kang kena kidnap...dah la org ramai....sekali ada la booth jual cd upin ipin siap ada tv...pasang citer upin ipin tuh...dpt la dia duk diam kejap....tapi kejap ajer...lepas tuh dia lari lagik...uwaaaa...nk nangis aku...sib baik tk lama sgt laki aku test suar dia...lepas solat zohor...kitorg g lak batu caves sbb nk kasi rent agreement kat org yg baru sewa umah apartment kitorg kat sunway batu caves tuh....pastu balik aaa apa lagi dah penat...dah petang pun...tu pun laki aku siap round kat bandaraya KL...mujur tk jem ngat jalan...si fahim sibuk nk susu dah...maleh nk kasi lam kete kang muntah lagik....

Ari ahad tu lak almaklum cuti skolah ramai la org kawen....aku dpt 2 jemputan...satu dari ciah (kawan sekolah menengah aku dulu...) abg dia kawen and dia wat akikah anaknyer sekali...still lam pantang...baru 3 minggu...sedap gak makan nasi kenduri dia...then umah zunita...pun kawan sekolah menegah aku....dpt la jumpa Azrine, Gee, Shira,Aisyah and Nina...semua dah kawen kecuali Aisyah n Nina...tgh tunggu turn kot...aku menantikan ajer kad dari derang...kat situ aku sefamily minum air sirap ajer sbb dah kenyang...jadi ler...yg penting aku menghadirkan diri...dah kena ugut dgn si ita tuh...jenuh aku exposekan perut aku kat depan dia time dia sanding...supaya dia nmpk kehadiran aku ini....sib baik nmpk...

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails