Friday, June 5, 2009

I'm 24th week...

Aku baru balik check up...arini ambik darah...perghhh sengal lak tgn aku nih pas kena sedut darah tu...terasa kelenguhannyer...arini tak scan...bcoz masa 3,4,5 aku dah scan...and doc pun takut nk scan kot nnt aku kena byr mahal...padahal aku pedulik apa mahal ke tak sbb aku bleh claim...tapi tak de la aku suh scan gak sbb ermmm...tah sbb apa ek...tak teruja sgt nk scan kot...bln depan jer la aku scan...owhhh berat aku naik 2 kg...tetiba rasa teruja...sbb bln lepas naik 1/2 kg jer...susah nk dgr naik byk2 kg nehhhh...kawan2 aku lak duk risau naik berkg2 tiap bln...aku lak rasa bangga...ahahahah...tah pah pe...ermmm skang ni dah time rehat sbb ari jumaat rehat kul 12.30 tgh...tapi aku rasa malas nak kuar...sbb aku baru jer balik dari klinik kul 12...adehhh nk kena kuar lak...tapi aku kena makan...huhuhuhu...pentingnyer makan...wokay la...

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails