Tuesday, July 21, 2009

Aku Ngantuk...






Huhuhu...aku taip ni sbb aku ngantuk....nak ilangkan rasa ngantuk...aihhh byk benda nk buat benonyer...lagi2 aku ni nk banak...so better aku settlekan task yg heavy sementara aku masih mampu berkhidmat...huhuhu....adehhh padahal tghari buta nih...tapi sbb ujan...so cuaca ala2 sejuk2 nyaman gitu...tu yg lagi ngantuk...jap g nk lunch...

owh mlm tadi fahim tak leh nk tido lena...so tempias nyer terkena sekali ayah nyer sbb fahim tido sebelah ayah...kat bawah...ibu tido atas katil...sib baik ayah rajin nk tgk kan fahim...huhuhuhu...ibu mmg tk larat dah...nk bgn pun ambik masa beberapa menet...ehehehehe....tq ayah...so pagi tadi ayah ngadu ngantuk tak puas tido...terasa bersalah lak...fahim cenggitu sbb tgn dia sakit kot...bengkak sbb kena gigit nyamuk...mmg alergic tul la kulit fahim ni...kena gigit nyamuk sampai bengkak giler...penumbuk dia yg kecik tu dah jadi cam penumpuk papaya (citer super hero malaysia tuhhh...)...huhuhuhu...sian plak...maybe gatal atau sakit...padahal baru 2 minggu lepas lengan dia bengkak sbb kena gigitan gak...tak sure semut atau apa...adehhh tu kerap tukar cadar tu...tak tau la kena kat mana...tapi umah mmg byk semut...tak tau nk wat apa dah...abih segala racun dah letak...

ni nk tgk kalau tk makan antibiotik...bleh baik sendiri tak...asyik makan ubat jer kang antibodi sendiri lemah lak...kesian plak tgk keadaan dia...rasa cam nak tolong gantikan rasa sakit tuh...hero ibu kena stong kay...baru la anak jantan...huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails