Sunday, August 16, 2009

34 weeks...sabar dulu yer baby...

Ermmm...aku type blog ni kat umah and skang ni dah malam...huhuhu...saja nak taip tapi tak de idea nak taip apa...baru balik dari umah mak tok...ermmm tak la penat ngat pun tapi sakit belakang aku ni tak hilang2...mmg tak kan hilang dah kot sampai la beranak...ok due on 6th raya...aku harap sangat sempat raya ahahahaha...sbb nak makan ketupat daun palas mak aku...bley...kalau takat nasi himpit tu skang pun aku leh makan...tapi ketupat daun palas musim raya jer...and mak aku pun dah nak g haji tahun ni...so raya haji pun tak de chance nk makan gak...buat sendiri tak sama dgn air tgn seorang mak...huhuhuhu...everybody feels the same way right?...

Rutin aku setiap hari as usual...gi kerja balik kerja...skang ni aku antara larat tak larat bawak kete sendiri...sbbnyer kete manual and tak power steering...huhuhuhu...kete tu jer yg aku confident nk bawak...so mujur my beloved hubby sanggup tolong hantar and ambik aku dgn yasmin...ala tapi ada jer hari2 yg dia suh g sendiri...well aku bawak jer la...malas nak paksa2 gak...time dia rasa nak hantar...hantar la...

Owh even aku baru 34 weeks ramai yg tgk aku kata perut aku ni dah turun sgt...mesti tanya dah tunggu hari ker...huhuhu...adeh...awal lagi ni jgn la sebelum 37 weeks...ikut hati mmg aku nak cuti dah...tapi mengenangkan lambat lagi benonyer...ku gagahkan jua...lagi nk dekat aku banak lagi la aku byk keje...ermmm almaklum...nak meninggalkan task aku selama 2 bulan...nak wat cemana...ditakdirkan aku termengandung plak masa running projek ni....kuasa Allah...dulu lepas yasmin pun aku tak planning pun tapi tak de rezeki gak...mungkin ada la sebab musabab nyer...best gak ek dapat duk kat umah...hhihihihi...mcm2...org yg duk kat umah sibuk nak keje....yg keje sibuk nak duk umah....so sepatutnya bersyukur lah dgn apa yg telah ditentukanNya...

FAHIM

Owh yer...si fahim dah bleh sebut beberapa word baru..."kakak","ibu","baby","tv"...cara dia menyebut baby tu amat menyentuh hati...sangat la lembut...ehehehehe...diusap2nyer perut ibu dgn memanggil baby...very touching...but aku tetap sangsi dgn kehadiran adiknyer itu nnt...bukan sangsi apa...takut dia lanyaknyer baby tu spt dikudakannyer anak patung kak min...huhuhuhu....dalam duk panggil baby dgn penuh lembut tu...dia bleh pi kudakan anak patung tu...kuikuikui...

YASMIN

last week kak min ada sukan tadika nyer...event berlangsung di Stadium Bola Sepak Cheras...perghhh cam ala2 sukan olimpik...kuikuikui...tadika yasmin ni ada 6 cawangan...so combine semua buat sekali...so jadi event yg besar...temasya sukan itu dipengerusikan oleh Bagio (Bekas penyanyi Kumpulan Damasutra) sbbnyer...anak dia yg sulung tu sama tadika dgn yasmin...Amal Hidayah Pre School...so dia volunteer la nak pengerusikan temasya tu...yasmin masuk 2 acara...satu dapat no 4 lagi satu dapat no 2...

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails