Wednesday, September 9, 2009

090909...19 Ramadhan 1430H...17 days to go

Eheheheeh...arini dalam sejarah...090909 bersamaan 19 Ramadhan 1430H...meaning dah 19 hari puasa...aku dah selamat 19 hari puasa...lega..lega...tak banak lagi....yasmin dulu sebulan aku tak posa...sbb banak lagi baper ari nk puasa...

Ikutkan hati aku nak jer banak arini sbb tarikh cantik tu...ic anak aku akan jadi 09090910xxxx....berangan!!!...tapi tak per la aku tk nk banak lagi...byk hal la...owh yer...ayah pesan suh banak 22/9 sbb same birthdate with ayah...ahahahaha...tgk la baby ni nak kuar bila...nak sama dgn ayah ke tak....almaklum semua anak2 dah jadi anak ayah...tak leh idup tanpa ayah....apa la bestnyer ayah tu...ahahaha...(ayat dengki seorang ibu...)...kekadang dengki gak weh...manjang anak2 nak ayah jer...tapi yg ok nyer...tak de la asyik nak ibu jer...bleh ibu wat menda lain...rilek2 ke...malam pun leh ayah yg watkan susu...huhuhuhu....sib baik anak ayah...bleh camtu...

Eh ada ke orang nak kawen arini...almaklum date cun nyer pasal...huhuhuhu...tak de la dgr lagi org sanggup nikah ari ni...org banak mesti ada tu...congrats ler sapa dpt banak arini...ehehehe...aku...tak kisah...tak per la tak arini pun....ada benda lagi penting dari banak arini....tapi kalau dah ditakdirkan...apa salahnyer...kuikuikui....

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails