Sunday, September 6, 2009

37 weeks...

Fuhhh...akhirnya sampai jua 37 weeks...bukan apa kiranya dah cukup la baby matang untuk dilahirkan....kalau masa fahim dulu...fuhhhh cukup bulan jer tergedik2 nk suh fahim kuar cepat....tk sabar nk cuti panjang...but this time...rasa cam belum bersedia plak...mmg tk set langsung kat mental ni anytime aku akan melahirkan....maybe lebih teruja utk menempuh hari raya terlebih dahulu....entah kenapa yer...dah tua2 ni pun sibuk nk raya...actually bukan nk beraya tu sgt...maybe aku lebih memikirkan keadaan sekeliling dan org2 di sekeliling aku...yer la beranak time puasa ni...dgn yasmin sekolah...dgn nk raya....semua org sibuk....sian plak mak aku nnt....dgn dia pun nk ke mekah tunaikan haji InsyaAllah...so this is the time dia nk beribadat and menambah ilmu...owhhhhh actually byk dugaan...aku jer buat2 tak reti...cuma aku berdoa...beranak lepas raya la kot...huhuhuhu...biar settle semua hal dulu...

owh aku kena stop sbb my father in law baru sampai...dia akan duk sini dalam seminggu kot...

1 comment:

  1. salam da, nak dekat besalin dh ko da yek, semoga Allah permudahkan urusan besalin ko ye, dan semoga doa ko utk raya dulu dimakbulkan..amin

    ReplyDelete

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails