Sunday, November 8, 2009

Yasmin's Graduation Day









Well...dgr jer graduation teringat la aku masa aku grad degree aku....itu ler first time aku ada Graduation Day....tapi budak2 zaman sekarang ni....tadika jer dah ada Graduation Day...dasat tul....yer la zaman dulu hari penyampaian sijil....tu jer la...huhuhuhu...baju pun pakai baju tadika jer la kot...tah la masa tu tak ambik tau pun...follow jer apa org suh wat...

Berbalik kepada Graduation Day yasmin ni :

Tarikh : 8 November 2009
Masa : 2.30 petang - 5.00 petang
Tempat : Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

Masa ni aku dalam cuti bersalin lagi...tapi pantang nya dah abih...kiraya aku dah 50 hari la gitu...baru abih tak sampai seminggu pun...first day ni nk tinggalkan afia dgn maid sendiri...beberapa hari sbl aku dah train kasi susu botol...and mandikan afia....lulus dgn cemerlang maid aku nih.....sib baik jns cekap...

Kitorg bertolak dari umah awal gak...dlm kul 12 tghari...ayah dah janji nk belanja yasmin McD...oh yer...yasmin bakal dapat Anugerah Pelajar Cemerlang (Kategori Solat)....kuikuikui...kata teacher nyer...dalam ramai2...time solat yasmin bersolat dgn serius sekali....budak lain ada yg berckp2 la...gelak2 la...terpandang sana...terpandang sini....huhuhuhuhu...yasmin...serius jer....ibu dpt la bayangkan sbb mmg dari kecik dia rajin ikut ibu atau ayah solat....and...dia selalu panggil2 ibu n ayah time solat n kami tak layan...so dia tau la time solat tak leh buat benda lain selain solat.....rasa nk gelak bila teringat time dia duk follow kami solat sejak dia baby2 lagi tu...dia akan menyibuk sekali kat sejadah kitorg....kita rukuk dia ruku kita sujud dia sujud....tp bila dia rasa nk main dia lari g main...pastu tetiba dtg balik...comelnya dia masa tu....so sweet....alhamdulillah sekarang dia dpt anugerah....tak sia2 dia ikut kami sejak kecil tu...

Majlis berlangsung dengan taratur...yasmin masuk 2 acara persembahan iaitu Choral Speaking "Emely Moo" dan "Sing Nursery Rhythms"...bersemangat yasmin wat persembahan...beberapa hari b4 ni pun dia selalu berlatih kat umah...yg jadi tukang dgr sapa lagi...fahim dgn afia la...ehhehehe....punya la dia berlatih depan afia...sampaikan si afia tu tertido....ahahahaha...kitorg usik la dia....ni mesti afia kata tak sedap ni...baik afia tido...nnt kak min tak berhenti buat persembahan......apa lagi kecik la ati si yasmin....ahahahaha....saja jer usik dia...what ever it is...yasmin mmg dedicated....ibu pun kagum tgk dia wat persembahan....dpt plak mic dekat dgn mulut dia...suara dia jer la yg kuat...

Tapi aku frust sket...camera aku tu ada masalah dgn memory card dia...asyik WRITE ERROR jer...byk gambar tk jadi...

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails