Thursday, March 10, 2011

Dah lama saya sepi...kisah Janda



Tajuk pun poyo...sepi...apa barang sepi...kasi la tajuk gempak sket...sesekali update...aku kan bisneswoman...poyo sekali lagi...so aku kena la bz...kang tk bz org kata aku dah tutup kedai...huhuhu...ermmm so far tak bleh tutup lagi kedai sbb alhamdulillah tempahan berderet2 sehingga June...errr berani aku kan ambik duit org...confident bleh siap...sorang order ratus2...nk buat aku jugak...oooppsss...lupa laki aku skang dah mula mengkecimpungkan diri...dia plak over2...org call nk hantar barang utk print...selamba je suh datang...tk tanya aku dah kan...buatnya aku tk sempat buat...hambek ko...sib baik just nice je timing...siap 1 order...bleh continue order lain...nampak tak sapa over...dulu kemain kutuk2 aku...aku pun tabah ler pekak kan telinga...makan hati beb...kalau org lain dah give up kot...tapi darah mak aku kuat mengalir...chewahhh tetiba mengaku darah meniaga mak aku mengalir....ehehehe...opcoz la...tak caya jom check DNA...apa kes...

Aku nak citer pasal yasmin...dia telah mengeluarkan statement yg kelakar...nk guling2 secara berjemaah dgn laki aku...

ayah : nnt ayah dah tua ayah dgn ibu duk kat kampung...
yasmin : yasmin?
ayah : yasmin duk la umah yg ayah nak bagi tu...kan ayah dgn ibu ada 3 rumah...ambik sorang satu...
yasmin : bila ayah dgn ibu nak tinggal kat kg?
ibu : lambat lagi...yasmin dah besar nnt...yasmin dah kawen pun...
yasmin : ala...yasmin tak nak kawen...yasmin nak JANDA...
ibu dgn ayah : wakakakakakakaka....(gelak secara berjemaah)

lepas tu aku malas nk komen statement dia...nnt panjang citer...tapi aku tak tau mana dia dpt statement janda tuh...nnt la one fine day aku try discover mana datangnya 'janda' tu...

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails