Wednesday, October 12, 2011

Afia turn to 2..yasmin is 8...




My precious Yasmin and Afia...Afia turn to 2 on 19 September 2011...Yasmin is 8th on 1st Oct 2011...

Afia aku jarang bercerita tentang perkembangan dia...standard la anak dah 3...anak satu tiap detik nak citer...uhukkk...

Afia agak cerdik...vocab dia pun dah bertambah....guess what mentor dia ialah si abang...mmg tok guru sungguh la...apa abang buat tak de satu dia tak buat...abang lompat dia lompat...abg duduk dia nak duduk...aku la naik letih...si abg tu dah la mmg sedia lasak...so dah mcm kembar dah...si kecik tak tau mana bahaya mana tak...nak control diri pun tak terror lagi...so org sekeliling la naik seriau...

Errr Afia still BF...tapi time aku ada kat umah jer la...tapi skang dh boleh even aku ada kat umah dia nk gak la mintak milk lam botol kat bibik...aku buat dek jer kalau aku tgh bz...bz masak la biasanya...aku kan gigih masak tiap2 hari balik keje...dah terbiasa mesti nk masak...kalau sgt2 terdesak baru ler aku suh laki aku beli...

Kids byk ragam...yasmin ada benda dia makan ada yang dia tak makan...susah gak nk kasi makan...makanan kegemaran dia...sup ayam, tom yam, ikan pindang, kari, masak sambal...kalau masak kicap, taucu, kurma, tempoyak, masak lemak mmg dia tk mkn...so aku mmg pening kalo pk nk masak...patut la dulu mak aku hari2 mengomel nk masak apa....skang aku plak rasa....huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails