Wednesday, September 11, 2013

Hospital Pantai Ampang...again

Berkurun gak tk update blog...sbb tkde masa...malas pun iye...kat ofis tk blh update....boleh baca ja....kat rumah byk menda lain nk buat...lgpun tab aku ni menjadi rebutan so kesempatan tu haruslah tiada....

Now aku ada di spital...kira day 2 la....yasmin yg warded...sbb demam dh 6 hari on last monday 9/9/13....duk berselubung ja dlm selimut...sakit badan la...nk nafas susah la...sabtu ritu dh test denggi mujur tkde....risau ada sakit lain plak...p klinik again and terus kena refer....kahak byk and dada berbunyi...teringat damia kena pneumonia hujung thn lepas...ok la admit blh full test...

Alhamdulillah xray peparu dia clear jer cuma saluran pernafasan tu mcm ada block sket....maybe sbb tu dia nk nafas susah....aku harap ptg ni blh balik la....aku dh 2 hari el angkut sekali Afia...sbb Damia kt umah tu pun kurang sihat...dia pun demam and since smlm cirit-birit lak....aku rasa cam sbb antibiotik "curam" tu....telinga dia berair sbb tu kena ambil antibiotik...mcm2 dugaan Allah nk bg...tabah je la...moga Allah beri ganjaran yg lbh baik....

Nasib baik yasmin baru darjah 4...skang kan tgh exam upsr smp esok....moga Allah kurnia kekuatan dan ketabahan pd kami...

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails