Saturday, May 30, 2009

Privacy Bukan Lagi Privacy....

Huhhh...seram betul dgr musibah yang melanda gara2 tulis blog...b4 this hanya dgr kat tv...org tuh kena saman sbb tulis ini or itu kat blog nyer....ahahaah...ku rasakan seperti satu drama jerrr....tapi rupa2nya di realiti hidup ku ada juga yg jadi gitu...tapi idak ler sampai kena saman...ahahahaha....ganas tul kalau sampai saman2 nih....gara2 komplen pasal orang lain...tapi most probably sbb org itu adalah client kepada co yang dia keje...so client tu berhak ler kot marah....sbb dah dibayar duit tapi bakang2 pi kutuk2 kot...huhuhuhu....even blog adalah tempat utk kita nk luahkan apa saja...kekononnyer demokrasi la kan...tapi aku rasa mmg tak sesuai kot utk dedahkan secara direct....so pasni nak kutuk pun kaber2 la okayy...aku pun ada jer kutuk orang...tapi aku tak nyatakan pun siapa dan di mana...kalau nk saman aku...sila buktikan orang itu adalah anda....ahahahahahaha....sekarang nih takut wooooo nak citer lebih2....kecuali mmg restrict kan pengunjung....ala aku ni bukan glamer pun nak restrictkan pengunjung...wakakakaka....sapa nak baca...sila la baca....tapi jgn ler jadi mcm org kuat mengadu and minah kecoh or mat kepoh yang nak disebar2kan kat orang...yg aku ni gini or gitu...ahhhhh...apo laie....tak kisah ler orang nk kata apa...yang pasti aku nihhhh tak ganggu idop orang okay....oh yer...kalau ada orang terasa blog aku nih mengganggu idup nyer...sila maklumkan kerana saya kurang perasan tentang ituuuu....

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails