Tuesday, July 6, 2010

Makan Bola, Tido Bola, Mandi Bola...

Owh Bola...errr...Bola Sepak la...football...bola ajer kat umah pun ada....caya atau tidak aku pun dah jadi peminat bola....owh...sungguh aku tak caya...dulu aku lah anti bola lagi2 kalau tayang kat tv...erkkk....jgn harap la nak bukak tgk kan...mujur dalam family aku tak de yg minat bola....so mmg aku zero knowledge pasal bola...

8 tahun yang lalu....masa tu aku keje kat client site...JUPEM...masa tu game kat Jepun so timingnyer...ofcoz la siang....time keje...and kat situ ada kaunter...kat kaunter ada tv....dan aku antara yg lepak situ tgk bola...wah masa tu aku sgt suka kat Brazil dan Germany...tp masa tu lebih kepada sbb player2 nyer yg hensem dan comel...wakakaka...tak bleh blah btol...owh masa tu Brazil menang dan aku sgt suka...nak2 laki aku mmg kaki bola...dia pun minat Brazil....

4 tahun yg lalu...bola main pepagi buta...owh...tido lagi best ok....tapi ada yg sempat tgk...and player2 fav aku masih ada...so layan gak la...tapi Brazil kalah...dan yg masuk final pun bukan fav mr hubby....

This year...tetiba aku ni jadi antara peminat gak la...even yg play pepagi buta tu mmg aku tk layan la...ada hati gak la nk bgn tgk...tapi tido itu lebih nikmat...

ada 4 team fav mr hubby...Brazil, Germany, Belanda, Argentina....so 2 daripadanya telah out...tapi oleh kerana 2 lagi masih bertahan....mr hubby masih berkobar2 lagi nak tengok....dan aku yg seperti lalang ini...tak tau la nak sokong mana....mana yg menang jer aku sokong....wakakaka....mmg lalang sungguh....

Dengan ini aku mengisytiharkan yang aku telah dapat menerima minat mr hubby ku itu...dan aku pun minat jugak...oh yer yasmin pun mengikuti jugak....dengan suka2 hati dia jer la dia minat pasukan mana....pasukan yg kalah pun dia minat juga....ada ke patut dia minat chili....memang kelakar....

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails