Wednesday, July 28, 2010

Nak adikkk....





Aduhaiii...tajuk itu agak membuatkan aku stress....ada ke patut anak2 aku nak adik...wakakaka...adik kecik yg dah ada ni pun tak terjaga...nak adik lagi....tapi aku suka baby...aku rasa nak si afia ni besar ni jer sampai bila2....owh...buah hati kala kepenatan dan kedukaan...menatap wajahmu...senyumanmu...pelukanmu...membuatkan aku seperti di syurgaaa...(bajet cam penah masuk syurga...)...itu saja feeling2 syorga aku....

Sejak dua menjak ni mmg ler si afia sker isap ibu jari kaki...org tua2 kata...owh skang org muda2 turut berkata2....budak tu nak adik....tak sempat nk ambik gambo...yer la nmpk jer dia isap jari kaki tu laju2 aku tarik...(mcmla kalau aku biar dia isap lelama kompom dia akan dpt adik kan...)...yg aku tk leh terima plak....si fahim yg dah besar gajah tu pun isap ibu jari kaki...owh tidak...aku tak dapat terima kenyataan itu even aku nmpk sendiri depan mata aku okehhh....laju2 plak si yasmin cakap...

ibu : eh apa ni isap jari kaki...kotor la...

yasmin : fahim nak adik lagi la ibu...aritu afia...ni fahim...

ibu : mana ada adik lagi...sorang ni pun tak terjaga...

yasmin : kenapa ibu tak de baby lagi dalam perut?

ibu : Allah tak nak kasi lagi...(muka penuh professional beb...)

yasmin : Owh...tanah dah tak cukup eh ibu....

ibu : (rasa nak tergolek dog dgr statement itu....aku membiarkan persoalan itu terus bermain di kepala yasmin)


No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails