Thursday, September 23, 2010

Berita Sedih...

Hari ni aku selsema lagi...dgn sakit tekak nyer...dah la esok nk present kat CEO aku...adehhh...apa la nasib....

Balik keje tadi aku dpt berita sedih...maid aku nk benti gak...dah la tetiba selasa minggu depan dia nak kawen...adoiii tah pah pa....kawen tgh minggu org keje....in*on ni style cam ind*a sket....tgk tarikh mana yg sesuai....kalau kata ari rabu...rabu la derang nikah...khurafat tul...apo nk buek...

Aku tk de mood nk citer....panjang kisahnyer...nnt la aku citer...yg pasti aku sedih...sbb su dah serasi dgn kami sekeluarga...dgn anak2 aku...setgelah setahun lebih dia keje...semuanya berjalan lancar...ahhh...keciwa....gara2 nk kawen la ni....gatai...ahahaha...yer la muda lagi umo baru 20 gatai nk kawen...sib baik bukan adik aku....


aarrhhhh tak de mood...

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails