Wednesday, September 22, 2010

Raya Sakan...









Thn lepas aku tak raya...sbb banak...so thn ni aku aku nk raya sakan bleh....cemana tu raya sakan...ala pi la raya mana2....sapa wat open hse aku nk g...

Ikutkan 17/9 aritu aku dah keje...padahal alang2 je kan...ari jumaat...esoknyer dah cuti balik...tapi disbbkan fahim tak sihat...dari malamnyer muntah...aku pun el....ahahaha...adakah ia satu alasan utk malas g keje....tapi betul weh...aku sian kat anak aku dgn maid aku...yerla...buatnyer dia muntah2...dah kelam kabut lak dia dgn si afia lagi...

Pagi tu betul dia muntah2...dalam kul 9-10 pagi camtu...tapi dia dah sihat...maybe muntah sbb angin kot...malam sblnyer tu siap kejar doc kat klinik penawar tu...sbb doc tu bagus...dah dia tutup kul 9.30 mlm...sib baik call 9.15 tu sempat suh doc tu tunggu jap...ehehehe... sekolah...silap2 bleh kawen dah...

Ok straight to the point...aku nk citer aku g open hse member sekolah rendah aku yg dah tak jumpa 18 tahun....hambek ko...lama giler...ibaratnyer...kalau baru lahir...sempat la abih

Namanyer Doc hazlina....dia doktor kat Hospital Ampang...doktor kanak2...dia pandai...so tk heran la dia jadi doc...aku pun pandai apa...sbb mak dia...Datin Nen...dulu cikgu aku gak...dia kata aku budak pandai sbb tu dia tak cam aku....ahahahaha....dia kenal budak nakal and tak pandai jer...sbb selalu kena tibai....sabo jer la...

Aku g sorang...ala2 bujang...tak bawak sorang pun anak aku...aku nk enjoy maaaa....mana bawak anak...kalau bawak gak...mesti kena balik awal....aku dah tau dah....ni strategi ni....


Antara yang datang....Aku...Pui Yee, Au Yeong, Shee Lo, Yin Yin, Katathiry, Nazura Rahime, Mimi...

Pui Yee dulu dia ni tembam...dah kawen anak 2 dah besar ni kurus lak...cam anak dara...anak sorang 12 thn sorang 10 thn...ni kes kawen pas abih sekolah la ni...

Au Yeong ni aku kelas sama dgn dia dari darjah 1 sampai tingkatan 5....wah panjang tul jodoh aku dgn dia ni....dia ni pandai...and tak lokek ilmu...aku sker jer tiru dia...wakakakaka....

Shee Lo...dulu cekeding...skang agak tembam...boyfren dia indian...ehehehe..dasat taste amoi ni...thn depan baru nk kawen...

Yin Yin....amoi ni maintain dari dulu sampai skang...anak sorang laki 4 thn...ada ke patut dia dah tk nk banak...

Nazura...dia ni owner manggis production....bisnes kencang...siap photoshoot kat paris...anak dah sepasang....pun tk nk tambah dah...

Kayathiry...minachi ni pun sama jer dari dulu sampai la...ada ke patut dia tak cam aku...oh...dulu aku free hair...tetiba pakai tudung...erkkk tetiba ke...anak dia sorang...baya afia...boy...lupa nk tanya dia nk tambah lagi ke tak...

Mimi....dia ni dulu bespren dgn nazura tu la...kira nazura tu cam taiko la...mimi ni pengikut...ahahaha....mimi skang PTD kat sabah...jadi org sana dah...kawen pun dgn orang sana...anak 2 boy....pun tk nk tambah dah....adoiii....kenapakah mereka ni suka anak sikit....








No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails