Wednesday, May 20, 2009

Apa Aku Rasa Hari Ini

Hari ni aku ada sikit rasa bengang dgn ada seseorang itu yang bagi aku memang sombong nak mampus...dia tu tak ler bagus sangat tapi belagak bagus tu yang tak tahan tu...patut la ramai yang tak suka kat dia...memang dia layak begitu...lantak la dia kan...aku kalau citer kat orang pun orang tak heran sbb semua orang tahu dia gitu...pasangan idupnyer pun tahu dia gitu...so baik aku tak yah citer kat orang....cuma aku nak citer perasaan aku arini...mood aku telah spoil gara2 dia...kalau tak kerana terpaksa mintak tolong....mampus aku tak nak mintak tolong....kenapa la di saat itu tak de orang lain....ada orang lain...tapi kena through dia dulu lak...tu yg hampeh tu....kalau leh direct kat org lain mmg dia direject lam senarai aku....huhuhuhuhu....aku ni mmg oberrr sket bab2 bengang dgn orang nih.....nak2 lak tgk hormon tak baper nak stabil nih....lagi la aku sensitip kan.....sabo jer la...

Mujur ler kat umah skang ni idup aku aman damai....alhamdulillahhh....ehehehehe....sejak akhir2 ini idup aku tenang sket masa kat umah walaupun anak2 aku sker buat aku sakit kepala...yg sorang sker mengusik yg sorang sker menjerit...tapi bagi aku normal ler anak2 aku camtu....kalau derang tak camtu....meaning ada something wrong lahhhh....huhuhuhu...

Dah lama aku rasa aku tak upload any latest pics...sbbnyer charger camera aku tu telah dikidnap oleh somebody masa kenduri kawen adik aku bln 3 aritu....adehhhh patutla aku cari tak jumpa....abih mak aku selongkar umah dia pun tk jumpa2....rupa2nya ada kat Kelantan....fuhhh jauh tul charger tu travel...kakak adik ipar aku leh terbawak balik Kelantan lepas kenduri bertandang tu....sbb kebetulan dia pun tumpang charge hp dia kat umah mak aku....agaknya dalam kelam kabut nak cabut charger hp dia...terhangkut sekali charger camera aku yg ada kat situ gak.....ermmm so kelmarin ler baru aku dpt balik....aku suh pos awal2 dari Kelantan tak mo...nak gak htr by hand time dia nk g kursus....last2 cari umah aku tk jumpa pos gak....tapi malangnyer soket kaki 2 tu lak tak de...agaknyer dah tercabut lupa nak kasi sekali....murah jer benda nyer....cuma aku maleh la plak nak kena cari kat kedai...tah bila lak nak beli....lama dah ni tak snap gambo anak2 aku....

1 comment:

  1. salam da...wah..bestle dh sama2 ada blog ni,so don forget to drop by...okeh!!!

    ReplyDelete

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails