Tuesday, May 19, 2009

Happy Birthday To Me...(17 May 2009)

Hehehehehe....yesterday was my 30th birthday....waaaaa...dah 30an ek....angka 3 tu membuatkan aku terasa dah tua....kuikuikui...apo nak buek...life must go on....okay...apa yg bestnyer birthday thn ni...ermmm thn ni bagi aku birthday yg amat istimewa...sbbnyer apa yg berlaku semalam amatlah jarang berlaku dalam hidup aku...kali terakhir birthday aku diraikan adalah pada berapa tahun yg lepas ek....masa tu yasmin baru 2 tahun kot...uihhh lama nyer....masa tu celebrate kat Langkawi...lepas2 tu...ermmmm...tak de la apa yg istimewa pun...wish pun tak de....from kengkawan ada ler....from my husband tu yg tak de...ahahahahah....teruk kan suami ku itew...tak romantik langsung...tapi tak per aku sayang gak....aku biarkan ajer....birthday dia aku tetap ingat...and tetap wish or give something....

Ok berbalik pada birthday aku thn ni...actually maybe some help from my daughter...yasmin...almaklum dah besar...yasmin ingat birthday ibu dia on May....cuma dia tak ingat date...masa hari Ibu hari tu dia ada tanya aku....Birthday ibu May kan....sekarang ni may...hari ni birthday ibu ke...aku cakap....ermmm 17 la....then dia pun start dari hari tu menghitung hari...last week everyday dia ingat lagi baper hari nak 17....and setiap malam dia sound ayah dia....ayah birthday ibu dah dekat ni....bila nak beli hadiah....ahahhahahaha....aku gelak jer la...sbb aku tau laki aku tu bukannyer concern sgt bab2 birthday ni....bagi dia tak penting pun....so bagi aku laki aku ingat and wish pun dah cukup....

On Saturday 16 May...laki aku cuti...dia kata dia nak repair aircond yg bocor tu...sepatutnya dia keje...ok ler dia pun jarang cuti sabtu...except public holiday...petang tu we all keluar nk g ambil barang kat Jatimas wangsa maju...tapi barang tu tk sampai lagi...then yasmin ajak g carefour sbb nk beli air ribena dia yg dah habis tu....biasa ler...ckp jer nk beli ribena tapi habis nyer dekat RM200 gak...giler tul....last week baru shopping barang daput pun habis dekat RM200 gak...pantang nmpk offer semua nk borong....geleng kepala laki aku....ala padahal dia gak suh ambik itu ini sbb murah....kira jimat jangka panjang....ahahahahaha....konon la...lepas dah shopping tu...aku teringin lak nk beli aiskrim...lepas beli aku cari laki aku...ternmpk dia singgah kat satu kedai ni ada jual cincin...aku assume dia saja tunggu aku kat situ....tapi yg aku terkezutnyer tu...dia siap belek ada 1 cincin tu....uihhhh bukan tgk lam display box tu jer...siap pegang....terus laki aku tanya cuba tgk ni....nak yg mana.....masa tu ada gak la jantung aku terbenti 2 saat kot....kang benti lelama kiok lak aku...pompuan sales tu pun duk la citer kat aku lak....aku pun telek balik ni kedai apa ni....ooo rupanya kedai Lazo Diamonds...cincin tu emas putih bertahta berlian la....huhuhuhu....tapi aku tgk cincin yg laki aku dah pegang tu cam mahal sgt jer...bleh....tak sampai ati lak aku nk yg tu...kuikuikui....laki aku ni untung dpt aku....hadiah pun pilih yg murah2....aku pun pilihlah yg murah sket....ekekekekeke.....w/pun duit laki aku...tapi aku pun reti gak ler menjimatkan duit laki aku....duit dia duit aku gak....dia sengkek...aku pun tertempias sama....

Then betul2 la laki aku beli and hadiahkan aku....terkesima gak la aku laki aku kasi hadiah yg agak berharga gak la kat aku...tak pernah weh selama kitorg berkahwin 7 thn ni....tah apa mimpi laki aku nih...w/apa pun aku amat ler berterima kasih pada laki aku kerana membuatkan aku happy di hari lahir aku....and tak lupa juga buat anak aku yg dikasihi yasmin kerana telah membuatkan ayah serba salah selagi tak beli hadiah utk ibu....beriya2 dia cerita kat mak tok dia yg ayah dia beli hadiah cincin diamond utk ibu....sabo jer la....

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails