Thursday, June 10, 2010

Syukur Alhamdulillah...Allah is Great!!

Alhamdulillah...perkataan pertama yang terpacul dalam hati aku semasa dapat tau berita itu...antara percaya dan tak percaya...sumpah aku cakap...Allah Maha Besar...Maha Pemurah...Maha Penyayang....sapa tak percaya tu mmg b***h la...tolong lah pecaya....yer aku percaya apa dugaan yang Allah beri pasti ada hikmahnya...tak kira la lambat ke cepat...

Tapi tanpa aku saksikan sendiri benda tu aku tak bleh la nak canang secara terbuka sangat...almaklum benda yg aku sendiri tk confirm...dengar2 jer....tak puas hati aku....kehkehkeh...siap suruh yasmin baca bleh...sib baik anak aku tu pandai baca dah...

Kisahnya selama sebulan ni mmg aku sentiasa mengharapkannya...siang malam aku sentiasa berdoa...semoga Allah dengar rintihan aku...dan alhamdulillah Allah Maha Penyayang....setelah byk dugaan yang diberi...akhirnya aku dapat apa yg amat aku idamkan...ehehe...

Tak sabar nk balik umah tgk surat tawaran tu....aku siap pesan kat yasmin dgn maid aku akan ada pos kasi surat yg kena sain...adoi...sapo lak nk sain ni...maid aku tu tk pandai membaca...yasmin boleh baca tp takkan nk suh dia sain....hahahaha...pepandai la posmen tu...sekali masa posmen tu datang si yasmin tido....tu yang lepas dia bgn tu call balik suh dia baca...hatiku berbunga2 riang....

No comments:

Post a Comment

Jom baca...

Related Posts with Thumbnails